Mihrimahmom Hanımlar dün sezaryen ile doğum yaptım bebeğimi kucağıma bile alamadım bugün ise emzirmek için çok uğraştım memede süt var ama ucu yok kavrayamiyor. Ne yapmam lazım lütfen yardım edin iki gündür mama yiyor sadece kuzum çok üzülüyorum
Araseymen Mihrimahmom el pompanız varmı?benimde başlangıçta göğüs ucum yoktu pompa ile sıkardım bir kaç dakika ucu çıkınca bebeğimi emzirirdim ikinci yöntem ise silikon göğüs ucu kullanabilirsin canım.
Efemm Mihrimahmom benımde oyleydı sag göğsümü tuttu solda uc da yoktu bir gece hep solu verdım tuttu sonunda vermeye calısın sürekli
chuckymom Mihrimahmom Pompayla çektirin çıkartın ucunuzu ya da aparatlar var göğüs ucu için ondan alabilirsiniz.
jap Mihrimahmom göğüs ucu çıkarmak için küçük pompalar var canım onu dene bi istersen. Bir de silikon uçla deneyebilirsin
Mihrimahmom Araseymen benim de süt sağma makinem var bugün deneyeyim dedim ömrümden ömür gitti göğsüm kopacak sandım çok canım acıdı bıraktım sizin de öyle oluyor muydu
Araseymen Mihrimahmom evet canım malesef oluyordu dişlerimi sıkar battaniye ısırırdım ama biraz dayanınca acısı azalıyor makina biraz sert yapıyor ben o yüzden el pompası aldırmıştım
Mom078 Mihrimahmom Silikon uç ,enjektör ile uç çıkarma bunları deneyin yine olmadı bulunduğunuz yerde hastanelerde emzirme danışmanları olur arayıp randevu alın yardımcı olurlar
Ogullarinaasikanne Mihrimahmom zaten ucu ile isi yok canim hastanedeki yenidogan hemsiresi yardimci olmadimi kahverengi bolgeyi kavrayacaj benim hala ucu yok iki bebek emzirdim oglum 8 aylik hala emiyor ki emdikce ucu cikacak canim siz bikmadan usanmadan verin agzina. Agzi aranirken aciliyor ya o anda tutun C seklinde gogsunuzu alt dudagina gogsun kahverengi bolgesinin altkismini verin agzina agzini kapatınca tamamrn kavramis olacak . YouTube dan bakabilirsiniz anlatamadiysam 🙈
Selvin87 Mihrimahmom canım bende aynı dertten muZdaribim bebeğim 3,5 aylık hala kapamıyor aventin şeffaf silikon göğüs ucu koruyucularından kullanıyoruz kesinlikle onlardan al çok rahat edersin
Guner Mihrimahmom ucu kavratmayacaksın ki benim de hiç ucum yok memenin kahve kısmını sok ağzına o vakum gibi çekiyor zaten ucunu vermen gerekmiyo
karabocuk Mihrimahmom meme ucu olmamasi annenin emzirmesine engel degildir. Illaki bebek o ucu cikaracaktir. Bunu biz emzirme danismanindan duydum. Daha o kadar yenisiniz ki o emmeyi sizde emzirmeyi ogreneceksiniz. Umutsuzluga kapilmayin. Gerekirse 24 saat emzirmeye calisin. Mama gercekten son care. Bende sizin gibi yaptim. Sonra mamadan kopmak icin ugrastik. Inanin hic sutu olmayan biriydim. Instagramda nilayben2020 diye bir emzirme danismani var. Dm den ucretsiz cevap veriyor. Gerekirse ona mesaj atin. Bana hemen cevap vermisti allah razi olsun kendisinden
yadesmommy karabocuk merhaba ben intagramdan baktım bu kullanıcı adıyla biri yok diyor ben de emziremiyorum mama veriyorum da🥺
Baloglum93 Mihrimahmom silikon uç kullanabilirsin canım meme ucu nun olmaması emzirmeye engel değil meme çevresindeki koyu kahverengi kısmı ağzına alması gerekiyor memenin ucu zaten ağzının üst kısmına yerleşiyor hastanelerde hemşireler emzirme eğitimi veriyorlar yardım alabilirsin
karabocuk Mihrimahmom zaten emzirmek meme ucuyla degil memenizin kahverengi kismiyla komple oluyor. Gorun bakin evladinizi 2 yasina kadar emzireceksiniz. Ilk gunlerim aklima geldi sarilmak istedim size 🌼
Nilust Mihrimahmom Benimde yoktu hatta ilk 15 gün emmedi sağdım verdim. Sağdıktan ucu çıktı öyle alıştı şimdi memede uyuyor o derece bagımlı oldu.
Annekeki Silikon uc kesinlikle ben iki ay onunla emzirdim suan bebis kucuk oldugu icin o da beceremiyo. Stres yapma cogumuzun bebisi basta mama aldi sarilik olmasin diye zehir degil. Her sey yoluna giriyo ikinizde ogreneceksiniz🌸
Mrvmuaz Mihrimahmom gogus ucunuzu enjektor yardimi ile cikarabilirsiniz. Eger onu da almıyorsa silikon uc ile deneyin emecektir. 58 gunluk olduk ben hala silikon uc ile besliyorum