Büyüdükçe de zorlaşıyor bence de biraz daha bekleyin insan o kadar yıpranıyoki kızım 1 buçuk yaşında bende bazen düşünüyorum ama bazende biraz daha var diyorum sürekli ilgi istiyor oyun vs çok yoruyo tabiki iki tane olsa ona da bişekilde bakıcaksn Rabbim onun kuvvetini verir ama zor yani bebek büyütmek sen bilirsin ❣ Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin