Asli1453 4. Aydayken bu böyleyse 10 tane doğururum diye herkes diyordur eminim. Çocuk ayaklaninca ciddi bir enerji gerektiriyor. Yardımcı olacak anne ya da başka biri varsa tabi neden olmasın. Ama her halükarda bence çok erken. Ayrıca Plansız olursa bas üstüne ama çocuğun güvenli bağlanma aylarında halsiz ve hamile olmak biraz zor olur diye düşünüyorum