Deletedmom9 nutrigen üzüm almıştım ben geçen hafta ona sormamıştım onu kullan ama bitince marnys junior al o daha iyi dedi onu da aldım. Kilosunda boyunda değilim gerçekten hasta düşmesinden korkuyorum zaten çok hareketli yemekte yok pek uyuduğunu da söyleyemeyeceğim. Bugün şöyle oldu normalde öğlen 1.303.00 arası uyur neredeyse 14 ayında tek uykuya düştüğümüzden beri uyumadı salladım, yanına uzandım uyutamadım. Oyun oynuyordu bende yemek yapmaya girdim geldim halının üstünde uyumuş saat 5.30. İçim parçalandı. 9.30 - 10 da uyuyan çocuk 12 de uyudu. Yani bütün düzen şaşmış durumda. 🥺