Deletedmom9 vallahi dayanıyor nasıl olduğunu anlamıyorum ama dayanıyor. 2 yaşına girecek Şubat ayında. Erken olduğunu düşünüyorum ama bıraktı. Ama biraz da evde enerjisini atamadığı için çünkü dışarıya çıktığımız zaman temiz hava alınca yorulunca eve gelip uyuyor. Tabi bu sefer akşam uykusu ne hikmetse 4-5 saat sarkıyor. Öğlen 1 saat uyusa akşam 9 gibi uyuması gerektiği yerde gece 1-2 gibi uyuyor. Ben çıldırıyorum ama yapacak birşey yok