Selen21 Git gel su ver derken???doktoruna danış lütfen öyle şey mi olur mama veriyorsan mamadan sonra 1 çay kaşığı. Bebeğime bir doktor sakın verme dedi biri verirsen çay kaşığıyla ver dedi. Sürekli su vererek bebeğinin böbreklerine yük oluşturursun bu bir karnını suyla şişirirsin mama yemez seni emmez gelişimi geri kalır bu da iki. Ayrıca bebeğinin sıkıntısını bilmeden kum mu döküyor diye suda verilmez her tavsiyeyi dinleme lütfen bebeğinin iyiliği için. Büyük ihtimalle gaz ya da atak döneminde biraz sabredersen geçecek benim bebeğimde 3 ay 7 günlük gazı var sürekli çığlık çığlığa