8 ekimde doğum yaptım bugün tam 2 aylığız artık babasını beni tanıyor sürekli gülüyor bize kalan zamanında da ellerini yalıyor emiyor sürekli 😃 gaz sorunumuz arada oluyor günde 1 ya da 2 kez metsil damla veriyorum gündüz uykuları baya azaldı yarım saat 1 saat uyuyor 2 saate bir. Hemen hemen 1 aylıktan beri de akşamları 8-12 uyumaz gece güzel uyuyor. Yarın 2 ay aşılarımızı olacağız canı yanacak üzülüyorum biraz da gerginim o yüzden 🥺 henüz adet olmadım