Eminerd Kızlarrr nasılsınız bebişler nasılll 🐨 annelik nasıl gidiyor ? Benim oğlum 2 ay 2 günlük bu aralar biraz sinirliyiz 😅hele acıkınca basıyoruz yaygarayı eee tabi gaz sancılarımız da cabası 😬adet olmadım henüz normal midir acaba? Siz doğumdan sonra adet oldunuz muu?
Yusufmomm Eminerd 17 Ekim annesiyim bende hala olmadım ama kasıklarımda bazen yara gibi ağrı oluyo normal doğum yaptım normal mi acaba
turansmom Eminerd annelik mükemmel. 1 ay 17 günlük bir oğlum var. Susmuyor susmuyor gazdan beni boğacak en son korkuyorum🤭 Bende adet olmadım daha canım kimisinin 6 7 ay daha fazla bile sürüyormuş😳
Gorkemkc Eminerd ben eylül 9 da doğum yaptım 46.günde adet oldum canım ve galiba gene hamileyim 🤦🏻♀️🤯
Alya112 Eminerd yarın 2 aylık oluyoruz. Gaz Sancıları uykudan sıçrayarak uyanmalar . Çığlık çığlığa ağlamalar 🤦🏻♀️ Sakin durması için ya uyuyacak ya da karnını doyuruyor olacak onun haricinde hep huzursuz memnuniyetsiz 😑😑
temmuzgunesii Bizde 1 ay 23 gunluk olduk gaz sikintisi malesef bizde de var ustune bi de kabizlik eklendi 4 gundur kaka yapamiyor onun huysuzlugu var 🥺
NurayAslanoglu temmuzgunesii zeytin yağı ver azcık canım kabızlıklarına iyi geliyor 👍ben 3 kez vermiştim bir akşam gece eşim çığlığımla uyandı çünkü benim minik resmen bana püskürttü 🤦♀️Feci bişeydi yani zeytin yağı işe yarıyor 😂ama sen fazla verme k.k. Banyosu hiç hoş değil 😂🙈
ecemm-6161 temmuzgunesii canm kaka yapamıyorsa yediği mamanın içine 1 cay kaşığı kadar az bişey saf doğal zeytinyağı damlar içir gün içinde su da ver bebeğin çıkar kabıxlıgı gider
cagla24 Yusufmomm bende 17 ekimde normal doğum yaptım daha regl olmadım zaten kanamam 35 gün sürmüştü
Eminerd turansmom damla kullanıyor musun canım 🙄 bizim ara ara oluyo gaz sancılarımız devamlı huzursuzluk yaşamıyo bebeğim çok şükür
nisaballinannesi turansmom gaz için nurse harvays kullanının bizde öyleydik iyi geldi şimdi bize bu ama eczanede pahalı internetten alın
Eminerd Alya112 biz 15 gün önce gaz sancılarının tavan yaptığında doktora götürdük acaba başka bi sorunumu var diye ama doktor şuan gaz sancılarının en yoğun olduğu dönemdesiniz çok normal demişti 😅 3 aydan sonra azalır dedi. Bir şekilde bugünlerde geçecek allahın izniyle 🙏🏻
turansmom Eminerd kullaniyoruz canım biogaia+metsil. Bizimde öyle arada oluyor ama sabaha kadar uyku uyutmayacak sekilde malesef🤷♀️
Y0696 Eminerd bizde 1 ay 27 günlüğüz acıkınca bizimki de basıyor çığlıkları ve en sonki emzirmenin üstünde yarım saat bir saat geçmiştir 😂 kırkım çıktıktan bir hafta sonra felan adet oldum ama yapısal bir durum sanırım bir yıl olmayanlarda oluyor ve düzensiz olabiliyor
Goktugveannesii Bizde 6 ekimde doğduk kolik bi bebeğiz Bende regl oldum bu ay sizde durumlar nasıl kıyaslamak adına değil boyu kg kaç sizin kaç kg doğdu birde regl olmamanız normal bi seneye kadar diye biliyorum
Eminerd Goktugveannesii biz iki aylık kontorele haftaya salı gidicez canım hem aşılarını olacak 3380 doğmuştu 20 gün önce 4 buçuk kiloydu tam ☺️ Boyunu hatırlayamadım şimdi 🙄 bu arada bizden 6 ekim doğumluyuz 🐨🤩
Y0696 Eminerd aynen diyorum bebekler annesine gelince sakinleşirmiş bizimkinde tık yok ya emecek ya emecek 😂
Eternalove Eminerd bizde 15 ekimde doğduk, ellerini ağzına götürüp emiyor, konuşunca gülümsüyor, ona masaj yapmamdan çok hoşlanıyor ve dönencesiyle konuşuyor gülücekler atıyor 🥰bende hala regl olmadım