Geceuykusu otizmle ilgisi yok içiniz rahat olsun artık çevresini tanımaya başlıyor, yabancıları gördüğü zaman tedirgin olması çok normal. Benim kızımda o aya yakın başladı başkaları görüp sevdiği zaman ağlamaya başlıyordu içli içli hala daha öyle 5,5 aylık şuan, içiniz rahat olsun o yüzden🌸