4buçuk aylık kızım menleketteb geleli 2hafta oldu. anne babası dısında kimseyi görmüyor. Bugün misafir geldi ve kimin suratına baksa ağlamaya baslıyor kucağıma alıyorum yine ağlıyor baska odaya geçiyoruz keyfi yerine geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Sanki biyeri ağrır gibi cığlık atıyor. Hiç bi sorunuda yok. O kadar kalabaık ortam da değil anne baba cocuk geldi sadece. Ne yapmalıyım bi fikri olan söyler mi lütfen. Otizm gibi şeyler oluyor mu bilgisi olan varsa lütfen