Uveecim Öğlen gibi aşı yaptırmıştık gece 10da ateşi oldu bizim. Kısa sürdü soyduk ıslak bez koyduk baya direndik ama 38i görünce calpol verdim yarım saate rahatladı bir daha da ateşi olmadı. Rota aşısı 311 tl di rotarix marka almıştık.