ayyyy yalnız değişmişim ne kadar mutlu oldum sizin yazdıklarınızı okuyunca 😀 yanlış anlamayın durumunuza sevnmiyorum ama bende aynı durumdayım bir haftadır 4 ay aşısından sonra oldu bizde ne olduysa gece çok sık uyanmaya başladı gündüz de hiç uyumuyor delireceğimmm hiç memenun edemiyorum 🥺 bazen beni sevmedğini düşünüyordum🥺🥺😢