Kubrasen93 benım bebegımde de oldu 5 bucuk aylıkken.ampul seklınde vıtamın verdı doktor kullandık baya arttı.zaten o verdıgını kullanmanız yeterlı oluyo.önce haftada 2 sonra haftada 1 sonra ayda 1 seklınde kullandık bız.agız yoluyla aldı iğne seklınde de yapılıyor.et ürünlerinden alır b12 yı yanı 9 aylık olmus kıyma ilikli kemık suyuna corbalar mercımek vs yedırebılırsınız