Miniklerrrrrr İlk günler krem kullanmıştık. 4-5 gün sonra günde bir defa da kantaron yağı damlatmıştık. Bitkisel de olsa illa doktor diye ilaç yazacak değil. Boğazım ağrıyor diye gittiğinde ilacını da veriyor , nane limon , ıhlamur da iç diyor.
Biz hala kullanıyoruz kantaron yağını. Erken sünnet olduğu için tekrar yapışma olmasın diye.