Kızlar cumartesi günü oğlumu sünnet ettirdik (2yaşında oğlum). Şu an pipisine rüzgar değse ağlıyor berbat bi haldeyiz bez bağlatmıyor sünnet külodu aldım önce onu giydirip sonra bez bağlıyorum ama sürekli o külodu yıkamam gerekiyor ve külodu çıkarınca asla giymek istemiyor bi elimle oğlumu tutup bi elimle giydirmeye çalışıyorum neden daha önce yaptırmadım diyorum kendime kızıyorum yada keşke büyüyünce yaptırsaydım bilirdi anlardı şimdi yaptırmasaydım diyorum iş işten geçti ama oğlum çok huysuz bezi asla bağlayamıyorum zaten şişmiş morarmış dikiş yerleri kan pıhtısı gibi bu ne zaman geçecek ne zaman normale döneceğiz tecrübesi olanlar lütfen yardım edin çok çaresizim 🙏🏻😔