Umutum1 inşallah canım ben hem calpol ben fitil kullandım 8 saat arayla gerçekten çok yorucu geçti bebeğim kolik bir bebe zaten 2 aylık Meme reddi oldu sütüm kesildi mamaya döndük mama yedikten sonra Bebek reflüsü oldu bizde evolvia ar kullanıyoruz maalesef ama bebeğim mama reddi yaşıyor 4 buçuk aylık olduk kilosu baya geride mama reddi yaşıyorum çok az yiyor zaten huysuz hep ağlayan bir bebekti şimdi daha da kötü oldu yavrum üzülüyorum bugün sabahtan beri toplam belki 2 saat uyumuş yorgunluk hissi uykusuzluk kendimi iyi hissetmiyorum rabbim bizlere sabır versin evlatlarımıza sağlık sıhhat versin inş 🙏@