Bilgemmm Umutum1 biz de oldu canım en son 37.5 u gördüm bide huzursuzdu uyuyamıyordu şurup verdim valla
Umutum1 Annecilik inşallah bizde de olmaz 🤲🏻 Zaten atak dönemindeyiz bide ateş çıkmasın iyice huysuzlaşacak çocuğum En korktuğun şey ateş zaten 🥺
incognito Karma aşıların ilk dozu bizde yapmadı. Menenjit aşısı yapıyor sanırım o nedenle doktorumuz kas ağrısı da olacağından calpol kullanmamızı tavsiye etti. Ateş olmadı.
Umutum1 incognito yurtdışındayım ben burada reçeteyi önceden veriyor aşıları alıp ben götürüyorum doliprane yazmış ağrı kesici ateş düşürücü olarak galiba yapacak ateş 😞
Ezgi2609 incognito canım menenjitten sonra doktor mu inerse calporu normal vermeyin derler ya demekki çok ateş yapan bi asi
incognito Umutum1 telaş etmeyin çok yükselmeyecektir, elinizde ilacınız da olacak zaten genelde ertesi güne bir şeyleri kalmıyor. Çok geçmiş olsun. 😘
Durucilla Kızımın da hafif ateşi çıktı. Bir de bacaklarında sertleşme oldu dokunduğumda huzursuzlanıyordu. Sanırım ağrı da yaptı. O yüzden calpol verdim iki kez.
Merve-eee Durucilla Gecmis olsun, haftaya biz de olacagiz da merak ettim sertlesme ne kadar surede gecti acaba ?