BabyGroot ilayceylin ben doğduğundan beri mustela konak önleyici şampuan kullanıyorum köpük şeklinde kolay sürülüyor kolay temizleniyor 9 aylık şu an kızım ilk aldığım şişe anca bitti her gün yıkanmasına rağmen 😊
Pprreennssaanneessii ilayceylin merhaba doğduğunda nurse harveys şampuan yağ krem seti aldim sonra üretimi durdu bubchen baby shampoo sensitive olana basladim ve 10 aydır kullanıyorum içerik olarakta incelemiştim gayet güzel. Dusunurseniz tavsiye ederim
mom1626 Memoli Dogdugundan beri kullaniyorum set olarak. Kuruluk yapmiyor, icerigi de dogal. Pahali ama hakediyor. Bir kutusunu 4 ay kullandim o sekilde cikariyor parasini da hem de her gun ya da gun asiri kullaniyorum. Asiri memnunum.