ilayceylin selam kızlar bebeklerinize hangi şampuanı kullanıyorsunuz tavsiye edeceğiniz marka var mi dalin uni baby bebek şampuanı bunları kullandık pek memnun kalmadım değiştirmek istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum😊
Nilust ilayceylin Tüm bakım ürünlerini doğduğundan beri mustela kullanıyorum. Alerji,Konak,pişik hiçbir sorunla karşılaşmadım. Tavsiye ederim.
zeynepzeze İçeriği temiz olsun diyorsanız mustela ve urtekram var. Ben urtekram kullanıyorum 15 aylık hiç değiştirmedim.
Senacity ilayceylin mustela köpük şampuan çok güzel tavsiye ederim. Sebamed kullanıyodum. Aralarında dağlar kadar fark var.
Duru11 ilayceylin ilk önce hipp kullandım şimdi mustella kullanıyorum ikiis dende memnunum ama bence en güzeli mustella
Umelike Memoli mustela mı yok yapmadı dalin kullanıyorduk 2 ay öncesine kadar doktor o kuruluk yapabilir dedi bize bir kaç önerdi şampuan biz de mustelayı kullanmaya başladık memnunum ben
mom1626 Memoli Dogdugundan beri kullaniyorum set olarak. Kuruluk yapmiyor, icerigi de dogal. Pahali ama hakediyor. Bir kutusunu 4 ay kullandim o sekilde cikariyor parasini da hem de her gun ya da gun asiri kullaniyorum. Asiri memnunum.