Hdhgdjdcvxv hiçbir zararı yok kuzum sen bakma etraftakilere. Doğana kadar emzir, doğunca ikisini bir emzir.
Tandem emzirmeyi araştırmanı öneriyorum.
20 haftalık hamileyim, kızım da 19 aylık, şu zamana kadar emzirmeye devam ettim.
Zaten bir sıkıntı olursa bebek sinyallerini verir sen annesisin elbet anlarsın