Canlar uzun zamandır aranızda yoktum oğlum 6 aylık oldu ve kaza ile hamile kaldım şuan 6 haftalık bir fasulye daha geldi aramıza çok şükür Rabbim olmayan Herkese nasip etsin inşallah ne kadar tedirgin de olsam Allah’ın verdiği mucizedir hoopymom a da geçtim. Ama benim anlamadığım şey etrafimdakiler oğluna süt verme o süt bozuk verilmez diyor çocuk dokrtum ise düşük tehliken yok ise ilk 6 aylık olan â kadar ver dedi kimseye bakma sütünü ver ek gıda da günde iki öğün verebilirisn yoğurt sebze tarzı meyve falan dedi sizin başınıza böyle bir olay geldi mi geldiyse naptınız yardımcı olursanız sevinirim ❤️