Wolverine 1 yaş aşısında su çiçeği aşısı olamadık mesela şu an yokmuş bir kaç ay sonraya tarih attı hemşire gelirse yapacağız diye olabiliyor böyle şeyler. Bende çok araştırırım bu tür şeyleri, araştırmalarım doğrultusunda da götürdüm zaten. Ne ateş ne başka bir şey de yaşamadık zaten☺️