Deletedmom418 Sarileblebi alıştırma bardağı da diğeride bende var. Bardağı denedim asla damlatma yok ama çekince su çok geliyor kaç defa boğulacak gibi oldu. Daha zamanı varmış diyorum 🤷🏻♀️
Hdonmz4 Sarileblebi https://www.babymall.com.tr/urun/philips-avent-scf55105-egitici-damlatmaz-bardak-6-ay-7oz200-ml-a-avn-943026-yesil birebir aynisini aldim 🤷🏻♀️
Ayseciginannesi Sarileblebi ben alttakini aldim gayet guzel kullanisli ve ucunun yunusak olmasi cok iyiydi bizim icin. Simdi 2 yasinda arada hala kullanirim
Hdonmz4 zeynominiik muhtemelen yenilerde var sikinti baby mall’ da calisan arkadas oyle soylemisti biz 1 ay once alip 1 hafta icinde iade ettik cunku akitmasi inanilmaz fazla kendi kullandigi biberonu bile hic akitmiyor oda avent halbuki
zeynominiik Hdonmz4 evet biz de biberonumuzu Avent kullanıyoruz çok şükür bi problem yaşamadık, aslında bende hamileyken biberonu akıtıyor diye okumuştum çoğu yorumda ama bi sorun yok :)
Susam41 Sarileblebi mamaju damlatmaz silikon küt uçlu damlatmaz alıştırma bardağını tavsiye ederim daha uygun fiyatlı koku yapmıyor .
Hdonmz4 Sarileblebi https://www.hepsiburada.com/chicco-yumusak-uclu-gecis-bardagi-4-ay-erkek-p-HBV00000E7374?magaza=Dermodi&utm_source=pc&utm_medium=cimri&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=4726&wt_pc=cimri.c.4726.pc Biz bunu aldik farkli renkleride var
venustomris Sarileblebi pipet için henüz küçük alttakini alın ama çantada devrilir ve dökülür ben suyunu bir cam şişeye koyuyorum yanıma da bardağını alıyorum içeceği zaman ordan koyuyorum içiyor pipeti beceremedi daha