Sarileblebi biz alttakiyle başladık ilk hafta hemen alışamadı siz ısrarcı olun,biz çok rahat ettik akıtma koku gibi problemler yaşamadık,üstteki model daha büyükler için benim oğlum 15aylık hala alttaki modeli kullanıyoruz bundan sonra bardağa alıştırmayı düşünüyorum