TospikOglusum pufudugunannesi38 bebeginizin süt akeejisi var .doktorunuzun yazdığı alerji mamakrindan kullanmalısınız .birde yüzünü sık sık nemlendirmelisiniz geçmiş olsun
pufudugunannesi38 TospikOglusum doktor sadece krem verdi valla alerhsii faln var demedi tekrar götürecem