Merhabalar,hiç böyle bir şey yapmadım ama karıştırdığınızda herşey iki katına çıkıyor içeriğinde ki yani tek mamadaki içerikle diğer mamadaki içerik karışması ters etki yapabilir bebeğinizin bünyesi sindirim sistemi bunu kaldıramayabilir farkında olmadığımız en ufak birşey bebeklerimize zarar verebilir Allah korusun,siz yine de yapmayın derim gazlı bebek mamalarını denemenizi tavsiye ederim aptamil comformil var mesela kızımda bi ara kullanmıştım veya diğer markalarında vardır mutlaka,ayrıca yüzünde kızarıklık olması mama değişikliğinden kaynaklanabilir veya süt alerjisi olabilir,doktorunuza danışın derim.