Domino aynı şikayetler bende de vardı 3-4 gün devam etti hatta nefesim kesiliyordu kızımı zor emziriyordum doktora gittim film çekildim bişey çıkmadı rahat nefes almam İçin fısfıs verdi 1 hafta sonra gel dedi ama geçince gitmedim eğer ateşin olursa covid testi yaptır dedi şükür o belirtilerim olmadı