BabyAda Tsksn-gns-27 Ben kızıma aldım biraz pahalıydı böyle korka korka aldım ya sevmezse diye ama çok memnunum çok seviyor oyuncakları tutuyor çekiyor hatta orada uyuyor bile 😂😅
Byt28 Tsksn-gns-27 merhaba, fisher price kullanıyoruz, 4. Ayında ilgilenmeye başladı. Çok memnunuz tavsiye ederim.
mombunny Tsksn-gns-27 bende fisher price ın. https://www.fisher-price.com//tr_TR/product/Fisher-Price-Deluxe-Kick-and-Play-Piano-Gym Aldım Kızım 3ay 11 günlük oyuncakları tutuyor vuruyor çok ilgisini çekiyor . Fiyatı bemce çok pahalı . Ve çok uzun süre kullanılacak bişey değil. Maddi durumunuzu bilmiyorum ama ben dolap uygulamasından 2.el aldım. Çok az kullanılmış . Alınca makinada yıkananları yıkadım yıkanmayaları dezenfekte ettim . Dolapta 150 tlydi . Trendyol üzerinden satın alınca ilk dolap alışverişine %50 indirim vardı 75 tlye aldım
Busranisa Tsksn-gns-27 e bebekten piyonolu aldım cok seviyo oynuyo vakit geçiriyo 100 tlye almıştım 4 aylık suan 1 aydır oynuyor