ErkekkAnnesii Tsksn-gns-27 👍👍 çok memnunum oğlum çok seviyor çırpınıyor vurcam diye vurdukça çıkan sesler hoşuna gidiyor oyalayıcı oluyor benim kurtarıcımdan biri piyanolu oyun halısı 👍
Ceydakoruc Tsksn-gns-27 hirosima e bebeğin piyanoyu 99 tl olan halısını aldım kızım 6 aylıktı aldığımda şuan 10 buçuk aylık hala daha bayılıyor sürekli oynuyor, kesinlikle tavsiye ediyorum 🙏🏻
NisaMomyy Tsksn-gns-27 bende var canım fısher prıse nin ben cok memnunum 2. Ayından sora koyuyordum baya oyolanıyordu şimdide hala oynuyo
iki_prens_annesi Bnde ilk ogluma aldm 2 3 ay kadar oynadi sakldm simdide kardesi oynadi idare ediyoz ama bi yerden snra yuzune bakilmiyo cok pahali bisey alma harekt edince oynamiyolar malisef arada piyanoyu cikarip veriyom eline o kadar
Tugce_hckrkmz37 Tsksn-gns-27 malesef hiç sevmedi 1 gin kullndık ve kaldırdık ☺️ Oyuncakları almaya calsııyor dokunuyor gelmeyince sinirlenip aglıyor 😀
Esxra Biz kullandik iyikide almisiz oglum cok oynuyordu ve piyanosunu cikarabildiginiz icin hala piyanosuyla oynuyor mesela 11 aylik suan
Minikannesi00 Tsksn-gns-27 2 aylıkken aldım o zamanlar anca izliyodu eliyle oynamıyodu tabiki ,şuan 4 buçuk aylık çok seviyo eliyle yapışıyo oyuncaklara bırakmıyo . Piyanosunu açtmmı gülmeye başlıyo aşırı seviniyo
Tsksn-gns-27 Nerden alfiginizi ve ne kadara aldınız bende bakıyorum da çok pahalı ya oğlum şuan 3 buçuk aylik
Baldudak_Emirbeyimiz Tsksn-gns-27 Fisher price kullanıyoruz tavsiye ederim. 4. ayında ilgisini çekmeye başladı 7. ayına kadar çok güzel üstünde yatıp oynuyordu tekmeliyordu falan. Ama artık dönüp, emekledigi için halısıni pek kullanmiyoruz. Piyanosuyla ve oyuncaklarıyla oynuyor çoğunluk.
Mavibattaniye Tsksn-gns-27 bebem 7 bucuk aylık hala seviyor ve ilgisini çekiyor hem müziği çok güzel hem de basarken falan ayaklarını çok hareket ettirdiği den gaz yapımını kolaylaştırıyor ben iki buçuk uc aylıkken kullandırmaya baslamistim
usage Tsksn-gns-27 ben de ikinci ayından beri kullanıyorum oğlum çok seviyo. Bacakları çok hareket ettirdiği için gazına da iyi geldi sıkıntılı döneminde
Seyma-2436 Tsksn-gns-27 Çok memnunum hareket ettikçe ses çıkarıyor çok hoşuna gidiyor oyuncaklarda baya dikkatini çekiyor baya oyalıyo yani oğlumu.
38eg Tsksn-gns-27 küçükken kızım da kullandı çok güzel bi oyuncak ayakları ile vurdukça mutlu oluyor vurmaya çalışıyor hareket oluyor ve gazını kendi çıkarıyordu bazen 😂 yüz üstü yatıp elleri ile çalmaya çalışırdı şimdi büyüdük kullanamıyoruz😊