turansmom Aman Allahım bu forumda herkes ne kadar bilgili olduğunu zannediyor. Sen benim yazdıklarımı anladın mı peki bir annenin basina senin gibi bir çok kişi geçip daha dur daha dur daha neler olacak gibi cümleler kurduğunda senin hoşuna mı gidiyor sende taze annesin. Birileri geliyor sana sürekli bunlar daha iyi günlerin diyor. Bunları zaten yeterince duyuyordur. Motive etmek istemeni anlayabilecek düzeyde zekam. Sana da tavsiyem madem yarış ediyoruz burada doğru emzirme pozisyonunda bebeğini emzirirsen ağzının kenarından hava almaz.Bebekler annelerini emerek rahatlarlar. Ne kadar çok emerse o kadar iyi üstüne basa basa söylüyorum tekrar. Burası bilgi yarışması değil. Anneliği orda burada izlediğiniz videolardan yarışma haline getirdiniz. Tekrar söylüyorum tavsiyelerin ve motive şeklin yanlış bu benim fikrim burası yoruma açık bir platform. Sağlıcakla bebeğiniz iyi günlerde büyüsün inşallah 🙋