Serenaycnx ne konuşuyorsunuz? Yeni anneymişmiş bayanın bir tane daha evladı var ne zaman ne geçireceğini biliyor zaten. Kaldı ki bunun bir şaka olduğunu anlamak içinde çok çabalamamak gerekiyor zira çünkü zaten bende daha 1,5 aylık anneyim, 10 yıllık değil. Tebrik ederim sizi, şu kadar insanın içinde bir tek siz anlamadınız. Sizin için tekrar söyleyeyim “bunlar daha iyi günlerin.” ama bu günleri daha ben bile.görmedim. Pardon ama benim tavrım yanlış da sizinki mükemmel değildi bence, lohusa bir annenin sadece bilgiye değil endişelendirmeyip, yüzünü güldürmeyede ihtiyaç vardır☺ Bu arada izleyip, dinlemediniz hiç sanırım ama zaten gazlı olan bir bebeği memeye zorla sokaksan ağzının kenarından daha fazla hava alıp çok daha fazla gazlanır ve bebeğin gazlanmasına yol açarsın. Gaz illa böyle çok büyük sesler çıkararak dışarı atılan şeyler değildir çok çok minik bir gazda gaz sancısına yol açar ve siz bebeği emzirerek o cocuğu daha fazla emzirip bunu sancıyı haddinden fazla çoğaltabilirsiniz , aklınızda bulunsun. Bunun yerine bebeği memeden biraz uzak tutn ve ağlaması durana kadar bekleyin, çok fazl daha sakinleşiyor.