deleted2310 Deletedmom324 soobe civil ebebek lcw indirimleri takip edince çok uygun oluyor birde ben biraz büyük alıyorum tulumları küçüldü sadece şu an ikili takım giydiriyorum sezonu bitirdik nerdeyse ☺️
Deletedmom324 deleted2310 ben de takıp edıyorum da bazıları uygun olmuyor. Büyük de alıyorum bı yerde hata yapıyorum ama bulamadım 😂
deleted2310 Deletedmom324 3ay 20 günlük benim oğlum kıyafetleri 6-9 alıyorum hep sen nasıl alıyorsun bilmiyorum da rahat giyiniyor böyle sezonu bitirdik aldıklarımla 😀