Deletedmom324 Kızlar. Kıyafetleri uygun nereden alıyorsunuz? Alıyorum küçülüyor. Başka alıyorum yine vs vs. Ne para gidiyor arkadas. Belkı uyguna aldıgınız yerler onerebılırsınız?
Zeynep1453 Deletedmom324 canm dolap uygulaması var yeni etiketli ürünler alıyorum çok uygun kargo da 4 lira bebeğimin bir çok eşyasını oradan aldım halı kanguru. Kıyafetleri de takip ediyorum mesela ayın 7sinde %50 indirim festivali var sanırım 10 liraya takım bile aldığım var bazı zamanlar kargo bedava oluyor
theQueen Deletedmom324 soobe den çok alıyorum hem kaliteli hem uyguna denk getirince cidden çok ucuza mal etmiş oluyorum 😇 bunun haricinde geçen gün rastgele buldum çillim.com diye bir site hemen sipariş verdim gayet güzel geldi onlarda tavsiye ederim 👍🏻
Happybaby Deletedmom324 canım sende illa ayına göre alma büyük al uzun süre giyer sonuçta malum çabuk büyüyorlar
Baharimo Deletedmom324 morhipoda soobe ürünleri ve boynerde bazı markalar çok uygun oluyor (internet alışverişi). Ebebekten zıbın tarzı şeyleri alınabilir... bi de civil var, ben almadım ama ablam iyi demişti...
Zeynep1453 Deletedmom324 bak canm bak çok faydası olur sana maddi anlamda ben kendi çocuğumu ve tüm yeğenlerimi oradan giydirip oyuncaklarını her türlü esyalarını temin ediyorum
Deletedmom324 Happybaby valla büyük alıyorum. Hiç ayına göre almadım. O yızden anlamıyorum ya zaten 😂
Agg0207 Deletedmom324 çillim diye bi site var ben ordan aldım hep çok kaliteli ürünleri fiyat olarakta aşırı uygun bence
Happybaby Deletedmom324 anladım 😅 ben genelde ilimizde bulunan marketlerden alıyorum lcw yada e bebek ten alabilirsin bazen o mağazalar da indirim olsada her ikisi de bütçemize pahalı bence
Urasin_annesi Lcw den aliyorum genelde ilk dogdugunda yeni dogan aldim ondan sonra hep ayindan buyuk giydirdim. Yoksa yetisemem kiyafet masrafina. Surekli giyecek olsa en kalitelisini alirim ama hizli buyuyorlar.
Deletedmom324 Urasin_annesi bende aldım ordan. Instagramda da bebek.resimleri Diye bir sayfa var. Daha da uyguna cok. Ama anladıgım kadarı ile işin oluru bu. Büyük alıyorum zaten ama hemencecik büyüyr anlamadım ki 😂
Urasin_annesi Deletedmom324 yapacak bir sey yok canlari sagolsun😊 ben kendime almiyorum ona aliyorum. Artik herkesin durumuna gore kiyafet var. olmayan da bir sekilde yetirmeye calisiyor.
Agg0207 Umayumayumay ben nerdeyse bebegimin tüm alışverişini ordan yaptm 800 tl lik alışveriş yapmışlıgım var yani kalitesi çok güzel ürünlerin pamuklu yıkayınca renklerinde solma yada çekme hiçbişey olmadı
theQueen Umayumayumay ben alışveriş yaptım hemen bir gün sonra ürünler elimdeydi indirimli olan her şeyden aldım 😂 kartla alışveriş yaptım hatta 👍🏻 Sorun yaşamadım 😇
ZeynepAdam Agg0207 cillim de yine indirim var aldim bir suru kiyafet. Dediginize gore kalitelilermis umarim dediginiz gibi cikar benim aldiklarimda :) seneye kis icin aldim bir suru urun :)
Deletedmom324 Happybaby ben instagramda bebek.resimleri diye bir yerden aliyorum gwnelde. Daha uygun oluyor. Daha da uygunu elbet vardir diye sormak istedim. ❤️