premsesannesi49 Dogabebekkk hayır sadece göğsümden kan geldiğinde kullanıyorum yani en fazla haftada 1 gün falan
Dogabebekkk premsesannesi49 oo ben size göre baya çok kullanıyorum her gün en az bir kez kullanıyorum bence sizin göğsünüz çok hassas bence bir doktora danışın kan normal değil 🙁
premsesannesi49 Dogabebekkk evet hassas büyük ihtimal çok çatlak var çünkü yarıklar oluştu baya işin garibi emzirirken acı çekmiyorum çok fazla
Sifakusu Alt hazne kısmı sıkışık kalacak içinde hava olmayacakmış gibi sıkıp göğsünüze yerleştirin. Yoksa nasıl sağım yapsın ki. O hava olmaya çalıştıkça göğsünüzden süt gelecek.
Dogabebekkk Sifakusu kullanımının anlatıldığı video da öyle görünmüyordu ondan şaşırmıştım teşekkürler 😊