Merhabalar mochi aldım yeni ilk denememde çok güzel vakumlandı ve bebeğimi emzirirken 50 ml süt çıktı ancak ikinci üçüncü sefer denedim vakumlarken meme ucu ya sıkışıyor yada pompanın alt kısmı ilk vakumlarken sıkıyoruz ya alt kısmı o şekilde kalıyor memede takılı iken. Bu normal mi yani sağım yapıyor ama sıkışık kalıyor düzgün durmuyor defalarca denedim. Bi de açıklamada memenin kahverengi kısmının hepsi vakumlanmayacak gibi bişey yazıyor o nasıl mümkün olabilir onu da anlamadım deneyimi olanlar aydınlatırsa çok sevinirim 🙏