Sakir01 iade almada sorun yokta yanlış biberonu gönderen kendileri, hijyen gerekçesiyle iade almayan yine kendileri. Yani senin alacağın ütün ne olursa olsun adamlar istediğini dayatıyor sonra da gerI almıyor. Düpedüz hırsızlık. Anlattıkça sinirleniyorum