Yaklaşık bir ay önce tommee tipoee biberon emziği aldım gaz önleyici deliği olan, olmayanından bir miktar daha fazlaydı tutarı. Neyse ürün geldi baktım yanlış gelmiş deliksiz olanı. Değişim alalım dediler beni bunun için çok uğratştordılar. iki hafta sonra ürün bir geldi bir de ne göreyim. Aynı ürünü tekrar geri yollamışlar. Yani diyorlar ki biz bunu dayatıyoruz sen ister beğen ister beğenme. Parasını ödediğim ürüne ulaşamadım. Şikayet ettim dönüşler yaptılar ama asla iade değişim almadılar resmen oyaladılar. Benim için acelesi olan bir üründü bir Aydır Süründürdüler resmen. Kendi hataları olduğu halde telafi etmediler.
bu olanlar olmadan önce bir de tulum sipariş vermiştim yazlık yeşil çok güzel. Ürün yine yanlış geldi daha ucuzu kolsuz ve beyaz. Daha basitti. Gerçekten inanılmaz sinirliyim. Depoda mal gönderen sorumsuz çalışanın insafına kalıyoruz resmen. Şikayet bildirimleri atmama rağmen dönüş yapmadılar. Benim hatam yoktu yanlış göndermişler şimdi onu kullanmak zorunda kalırsam bebeğim muhtemel gaz sancısı çekecek.
şimdi bu yaptıklarının ayakkabı siparişi alıp salatalık gönderen sahtekar dzembazlardan ne farkı var. Aldığım ürünü göndermiyor üstüne yattılar.