jap aynen.gecenlerde TV izliyorum o arada da tatlı yedim.yine aynı hareketler başladı.esimi aradım diyorum bu oynuyor.bak bide tatlı yedim hareketlendi.diyor ki test yaptın negatif.belki de yanlış bozuk test.su pandemi olmasa gidip kan vercem o noktadayım 🤭 benim annem öyle hamile kalmış.cok kinadim başıma gelecek diye ödüm kopuyor