jap geçenlerde benimde karnım pıt pıt attı :)) Allah dedim bebek mi geliyor ,kızım da 1.5 yaşında . Aaa dedim sakinol adetsin şuan ne bebeği :)) Derken ,adettli olup hamile olan var ama dedim ki bı Yusuf Yusuf oldum yani . Sonra kızım üstümde ziplamisti ,bağırsaklarım karıştı zaar deyip icsesimi sustutdum . Meğer senin dediğin gibi rahim topluyir ,öğrenmiş oldum :)) sağol .Yazinini okuyunca aklıma geldi .