Kezi gece emzirseydim saat başı kalkardı ki mama bi kere bitmişti öyle de oldu her saat kalktı. Gündüz uyuyamıyorum ev işi bilmem ne gece bebek için kalkıyorum falan derken gündüz de süt kalmadı. Hemen aldım mamayı kesintisiz uyku su falan derken toparladık şükür. Uykusuz anne mutsuz bebek demektir. Herkesin her dediğini kafana takma. ☺️