Kezi birkaç saatten biraz fazla uyuyor benimki 🙄 maşallah genelde uyuduktan 8 saat sonra filan 🧿🧿 uyanıyor beslenmek için. Ben uyandırayım diyorum uykudan ayalamıyor. Mecbur sütüm de çok olmuyor diye veriyorum mamayı. Öyle tuhaf bişey olduğunu düşünmüyorum