Eminenurturk Pinareslem benimkide 2 ay 14 günlük hala geçmedi doktor 6. Aya kadar geçmezse ameliyat yaparım dedi çünkü gözyaşı kanalı tıkalıymis netira diye bi damla verdi bide sürekli masaj yap dedi ama işe yaramıyor inşallah geçer sizinkide Bizimki de
Renk Netira damla vermıstı doktor bize 1 2 kez kullandık gectı bıdaha da olmadı. Gun ıcınde de ara ara goz pınarlarına masaj yapıyorum o zamandan beri
Gokcen_26 Pinareslem sutle olmaz dedi bi hemsire bana gunde 4 5 defa ilik su ve tmz bez ile temizle xcanim
Esilaprenses Pinareslem Benim bebeğimdede olmuştu doktor damla verdi hiç iyi gelmedi aynı şekilde anne sütüde iyi geldmedi demlenmiş çayı beklettim pamukla sildim bikaçgün sonra gecti hemde gözünü açamıyodu öyle çapaklanıyordu .
612525 Pinareslem evet sürekli yaptım süt falan damlatma He doktor damla verirse kullan ama geçiren masaj olur diye düşünüyorum çoğu Bebek’te olurmuş bu durum. Geçmiş olsun tekrar 😍
Eslemmomy Pinareslem biliyorum herkes bunu öneriyor ama anne sütü besinli bir madde olduğu için artık önerilmiyor diye biliyorum o yüzden dedim