Pinareslem merhaba hemen söyleyeyim benim de doğdu ilk 14 gün içinde gözüne kusmuğu kaçtı az bir şey ondan beri hep Çapaklıydı. Hiçbir şekilde geçmedi çayla sildim ılık bezle aldım damla verdi doktor onu sıktım yok yok. Sinir oldum en sonunda araştırdım. Göz pınarı tıkalı olduğu için olurmuş her gün en az yedi kere gözünün burunla birleşen tarafından başlayarak burun aşağısınaa doğru masaj yaptım serçe parmağımla İnan iki üç güne geçti elhamdulillah hemen Başla derim. 😍