Karaoglannesi 4. Ayda benim kızm da az kilo almıştı. Buraya yazmıştım. Deneyimliler normal demişti. Anlaıdm ki sütle ilgili endişe edersen kesin sütte sorun çıkıyor. O yüzden rahatt olun. Aylık kontrollerini aksatmayın. Bir sorun olursa doktorunuz söyler zaten