Mavi0688 evet ben 2. Ayından 6. Aya kadar diyet yaptım süt ve ürünleri yumurta susam ve ürünleri hic bisey yemedim sadece sebze meyve. Diyetten sonra rahatladı ve uykuları düzene girdi diyetten önce 10 dk bile uyumuyordu özellikle sabaha karşı çığlık çığlığa uyaniyordu. 10 saat uyuyamadigi olmustu. Bende artık düzelsinde yememeye razıydım siz gibi. Allah yardımcınız olsun alerji cok zor bir lokma bile yeseniz aman bisey olmaz diye onu çok rahatsız ediyor.