Merhaba, ikizlerim için mama sandalyesi almak istiyorum, ek gıdaya geçmelerine az kaldı. Ama tanıdıklarım bebek orada oturmak istemiyor boşuna alma diyor. Ben de başka türlü nasıl yemek yedireceğimi bilmiyorum iki bebeğe.🤔 Sizce gerekli mi ve gerekliyse hangi mama sandalyesini önerirsiniz?