19052019 sıkmakla gelmiyo nedense hatta benim manuel pompam var onunla bile güç bela sağabiliyorum. Ama merak etme aynı şeyleri yaşadım, hele de süt alerjisi var dendiğinde bebek o antialerjik mamaları kabul etmedi, bi de kucakla para ödedik mamalara hepsi ziyan, gece üçe dörde kadar bağırıp ağladı mosmor oluyodu bağırmaktan, ne yapacağımı bilemediğimden ıhlamur demledim verdim biberonla, faydalımı değil mi bilmem çaresizlik anında mecbur kaldım vermeye, en azından tokluk hissetti ve uyudu uzun uzun. Yanı demem o ki moralini bozma, mama alan bebekler de büyüyo Allahın izniyle. Bol sıvı tüket bol bol dinlenmeye çalış, bebek emdikçe süt artacaktır.