19052019 benim ilk hafta çok sütüm oldu hatta mastit oldum. Ama sonra bi gitti çok uğraştım. Bi de inek sütü alerjisi olabilir dedi bi doktor korkunç bi diyet verdi aç kaldım 15 gün, neyseki değilmiş, bebeği alerjik olan herkese şifalar diliyorum Allaj yardımcıları olsun. Boş memeyi emzirdim 15 dkk 30 dkk sonra mama verdim. Sabah uyandığımda biraz oluyodu sütüm ama akşama doğru hepten tükeniyodu. Çok çok şu içtim, her fırsatta uyudum, rezene çayı ve humana çayı içtim, hiç moralimi bozmadım, ikinci aydan sonra artmaya başladı, şuan bebeğimi tam doyuracak kadar sütüm var maşallah. En son aldığım mama bir ay oldu hiç açmadım ambalajda duruyo, şuan üç ayı altı gün geçtik. Öyle fışkırıp yataklara kadar kalmıyo tabi ama bebeğim her istediğinde tamamen doyuracak kadar sütüm var elhamdülillah.