Birkizbiroglan Ya benim kızımda uykusu geldiği zaman yapıyor genelde ama bilemedim emin olamıyorum. 16 Aralık’ta 1 yaş aşısı için gidicem sağlık ocağına oradan da takipli doktorumuza gidicez. Bakalım ne diyecek. O zamana kadar da nasıl sabredip beklicem bilmiyorum 🤷♀️