Hanımlar selam. 🌸
Kızım 16 Aralık’ta 1 yaşına girecek. Doğduğundan beri sallayarak uyutuyorum. 2 gündür kafasını sağa sola sallıyor. Daha önce hızlı sallamadım. Neden böyle yapıyor olabilir?
Günde sadece 1 saat sevimli dostlar izletiyorum. Kapatıp normal kanala geçtiğimiz zaman dikkatini çekmiyor. Tv’ye Hiç bakmıyor. Oyuncakları ile oynamaya geçiyor. TV izlerken fark ettik babası ile. İlk orada kafasını sallamaya başladı. 2 gündür yapıyor bunu artık tv izletmiyoruz evde de açmıyoruz. Mesela bugün hiç tv açılmadı ama ona rağmen kafasını Yine salladı. Çok sık yapmıyor. Bunun nedeni ne olabilir? 16 Aralık’ta sağlık ocağında 1 yaş aşısı var oradan da takipli doktorumuza götürücem. O zamana kadar nasıl sabredip bekliycem bilmiyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı? Lütfen yardımcı olur musunuz?